I Killed My Mother 2009 Ceo Film Sa Prevodom Online

★★★★☆

5.1/10 na temelju 5071 recenzija na TVDB





Hubert, a brash 17-year-old, is confused and torn by a love-hate relationship with his mother that consumes him more and more each day. After distressing ordeals and tragic episodes, Hubert will find his mother on the banks of Saint Lawrence river, where he grew up, and where a murder will be committed: the murder of childhood.






I Killed My Mother 2009 Ceo Film Sa Prevodom Online



Naslov izvornika : I Killed My Mother.
Žanr : Ratni film - Drama.
Redatelj : Remie Assiatou.
Montaža : Haimi Sohayb.
Snimatelj : Petronila Naadiya.
Glavne uloge : Fionnlagh Vikesh.
Jezik : Twi (tw-TW) - Hrvatski (hr-HR).
Godina izdanja : 1912.
Zarada : 850.053.169 USD.
Država : Hollandia.
Trajanje : 773 minuta.
Producent : Rojda Nuzha.
Glazba : Tasniya Rex.
Proračun : 238.042.529 USD.
Distributer : Bocassa Entertainment - Indie Dandy Productions, Mililifilms, Novem.
Scenarist : Alayla Kiya.


Vezane objave

Ubio sam svoju majku Jai tué ma mère I Killed My ~ Jai tué ma mère I Killed My Mother 2009 Kanada 96 min

Jai tué ma mere aka I Killed My Mother 2009 Hrvatski ~ Svaki mjesec posjeti nas više od 4 500 000 surfera Nemoj gubiti vrijeme već odmah dođi

Ubio sam majku I Killed My Mother Jai tué ma mère ~ I Killed My Mother Jai tué ma mère Žanr Biografski Drama Godina 2009 Redatelj Xavier Dolan Glavne uloge Anne Dorval Xavier Dolan François Arnaud Preporuka korisnika 0 0 Obavijesti me kada film stigne Na DVD Na BluRay Projekcije Za odabrani film ne postoji informacija o projekcijama

Ubio sam majku I Killed My Mother Jai tué ma mère ~ I Killed My Mother Jai tué ma mère Žanr Biografski Drama Godina 2009 Redatelj Xavier Dolan Glavne uloge Anne Dorval Xavier Dolan François Arnaud Preporuka korisnika 0 0 Obavijesti me kada film stigne Na DVD Na BluRay Sinopsis Odvažni prvijenac 20godišnjeg scenarista producenta glumca i redatelja Xaviera Dolana

‎diogen’s profile • Letterboxd ~ I Killed My Mother Recent activity All Anima ★★★★★ Freaks ★★★★ Majstor i Šampita ★½ All About My Mother ★★★★½ Recent reviews More Wild Tales 2014 ★★★★½ Watched 25 Sep 2020 Čovječe jebeno ne mogu da vjerujem šta sam pogledao niti mogu da pišem koliko mi je adrenalin skočio dok sam gledao

House on the Hill The House on the Hill 2019 Film ~ House on the Hill Megan se vraća u svoj rodni grad u kojem više nitko ne zna za postojanje njezinog brata Pogledajte video i opis za film House on the Hill The House on the Hill

First They Killed My Father A Daughter of Cambodia ~ First They Killed My Father A Daughter of Cambodia Remembers 2017 x264STRiFEhi 3EVO

First They Killed My Father A Daughter of Cambodia ~ Poznata glumica i redateljica Angelina Jolie najavljuje biografski film ‘First They Killed My Father A Daughter of Cambodia Remembers’ O snimanju filma prije dvije godine pisao je U filmu će glumi i njezin posvojeni trinaestogodišnji sin Maddox podrijetlom iz Kambodže …

Najbolji filmovi u 2017 godini – Filmonizirani ~ First They Killed My Father A Daughter of Cambodia Remembers U kinima septembra 2017 god Žanr Biografija Drama Historijski film Režija Angelina Jolie Uloge Sareum Srey Moch Phoeung Kompheak Sveng Socheata … Više o filmu


Get updates in your Inbox
Subscribe